11:56 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرا بورس ایران

وام مسکن جوانان چند؟
پایگاه خبری راد: زوج‌های تهرانی برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن باید حدود ۱۱.۴ میلیون تومان هزینه خرید اوراق تسهیلات کنند.
فلزی‌ها گوی نقدینگی را از بازار سهام ربودند
پایگاه خبری راد: امروز شاخص بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۲۰۰۰ واحد رشد کرد و در حالی که در روزهای گذشته توجه فعالان بازار سرمایه به سمت سهم‌های بانکی بود، امروز نسبت به کل ارزش بازار حجم قابل توجهی از نقدینگی به سمت فلزات اساسی رفت و این شرکت‌ها هدایت بازار را در دست گرفتند.
بورس در برابر پول کوتاه آمد
پایگاه خبری راد: معامله‌گران بازار سهام در این روزها شاهد سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا هستند. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، کمبود نقدینگی در بازار سهام مشهود است و امروز بانکی‌ها باز هم تاثیر کاهنده بر شاخص‌های بازار داشتند.
هزینه وام مسکن برای اقشار مختلف
پایگاه خبری راد: با اینکه قیمت مسکن نسبت به بهمن ماه سال گذشته دو برابر شده، وام مسکن نسبت به آن زمان تغییری نکرده و زوج‌ها بسته به مکان سکونت بریا دریافت وام مسکن به علاوه وام جعاله باید از ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان هزینه کنند که این مبلغ نسبت به هفته قبل ثابت مانده اما نسبت به بهمن سال گذشته کاهش یافته است.
اوراق وام مسکن به چه قیمتی؟
پایگاه خبری راد: هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در این روزها از ۵۶.۵ تا ۶۲.۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود و زوج‌های تهرانی برای وام مسکن و جعاله باید تقریبا ۱۴.۴ میلیون تومان هزینه کنند.
صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها ایجاد می‌کنیم
پایگاه خبری راد: مدیر ابزارهای نوین مالی فرا بورس ایران گفت: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها و شرکت‌های ابتدایی در نظر گرفته شده است.
علیرغم افت شاخص، حجم معاملات افزایش یافت
پایگاه خبری راد: حجم معاملات بورس اوراق بهادار رقم بالایی را نشان می‌دهد در عین حال بازار سهام سراسر قرمز است؛ کفه عرضه به شدت بر تقاضا پیشی گرفته و خودرویی‌ها، فلزات اساسی، پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها هم یک دست با افت قیمت مواجه شدند.
افزایش تقاضا در واپسین روز کاری بورس
پایگاه خبری راد: در آخرین روز معاملات بورس تهران در سال ۱۳۹۶ تقاضا از عرضه پیشی گرفت و سبب افزایش قیمت گروهی از سهم ها شد. امروز نیز بانک صادرات با صف خرید رو به رو بود.
غلبه عرضه بر تقاضا در بازار سهام امروز
پایگاه خبری راد: در حالی که در روزهای گذشته شاخص بورس تهران توانسته بود با رشد مضاعف، چندین بار کانال‌شکنی کند، امروز از ابتدای باز شدن معاملات، عرضه‌ها چنان بر تقاضا غلبه کرده که تنها در یک ساعت ابتدایی باز شدن معاملات شاخص کل بورس بیش از ۱۵۰۰ واحد فرو ریخت. در فرا بورس ایران نیز آیفکس با افت کم‌سابقه ۳۵ واحدی مواجه شد.
صفحه قبل | صفحه بعد